sukan

Aaron dan Wooi Yik terus dapat tonik tambahan

Haier Malaysia hari ini menandatangani persetujuan menyambung kerjasama dengan Juara Dunia BWF 2022 Aaron Chia dan Soh Wooi Yik sebagai duta jenama itu.

Beregu negara ini bakal jadi wajah kepada kempen Haier’s ‘Inspire Future Dreams’ dalam matlamat memberi inspirasi dan motivasi kepada rakyat Malaysia untuk mengejar impian mereka dan berusaha untuk berjaya dalam semua aspek kehidupan.

Pasangan itu telah berjaya merangkul pingat emas pertama Malaysia di Kejuaraan Dunia BWF 2022, selain menamatkan kempen Sukan Komanwel dan Sukan Asia dengan pingat gangsa.

Pada Oktober 2023, mereka berjaya di Kejuaraan Terbuka Denmark, sekali gus menamatkan penantian enam tahun untuk Jelajah Dunia BWF. Pengarah Urusan Haier Malaysia Fan Jing berkata, “Kerjasama berpasukan serta peningkatan yang berterusan oleh Aaron dan Wooi Yik, sama ada dalam atau luar gelanggang, bergema dengan kami.

Related Post

Kerendahan hati mereka, kerja keras dan tekad untuk berjaya, menjadikan mereka contoh teladan yang benar-benar memberi inspirasi kepada semua rakyat Malaysia.”

Aaron dan Wooi Yik bakal buka kempen Kejohanan Badminton Terbuka Malaysia 2024 menentang Rasmus Kjaer-Federik Sogaard dari Denmark, dan dijangka bertemu rakan sepasukan di pusingan kedua, Goh Sze Fei-Nur Izzuddin jika kedua-dua pasangan negara berjaya lepasi halangan masing-masing di pusingan pertama.

sumber:- SA

Terbuka Malaysia bakal berlangsung pada 9 hingga 14 Januari bertempat di Axiata Arena, Bukit Jalil.