sukan

Terengganu FC buat kejutan

Menjelang sepak mula saingan Liga Super di Gong Badak sebentar nanti, tuan rumah, Terengganu, membuat kejutan apabila menyenaraikan pengerang muda, Engku Nur Shakir Engku Yacob, untuk bergandingan dengan Sony Norde sebagai penggempur utama.

Ia menyaksikan penyerang prolifik, Ivan Mamut, diletakkan di bangku pemain simpanan, sambil Suhaimi Husin akan terus memainkan peranan sebagai benteng terakhir skuad Peteh itu di belakang Arif Fadzilah Abu Bakar, Ubaidillah Shamsul Fazili dan Argzim Redzovic.

Adisak Kraisorn turut berada dalam kesebelasan utama di depan empat pemain tengah, Habib Haroon (kapten), Syahmi Zamri, Nor Hakim Hassan dan Nurillo Tukhtasinov.

Sabah, dalam pada itu, kehilangan khidmat Dominic Tan gara-gara kecederaan dalam tugasan antarabangsa lalu dan Rawilson Batuil, Gabriel Peres dan Rizal Ghazali akan bertindak sebagai tembok pertahanan di depan Khairul Fahmi Che Mat.

sumber:- SA

Darren Lok kekal sebagai penyerang utama dan akan diapit Ramon Machado dan Saddil Ramdani sambil Daniel Ting, Park Taesu, Miguel Cifuentes dan Irfan Fazail akan menggerakkan jentera tengah The Rhinos.