sukan

Komen Ten Hag selepas Manchester Untited di belasah

Manchester United mempamerkan aksi buruk menentang Bournemouth di padang Old Trafford yang basah.Musim Manchester United menjadi lebih parah selepas tewas 3-0 di gelanggang sendiri kepada Bournemouth ketika Liverpool merampas tangga teratas Liga Perdana Inggeris (EPL) lewat malam tadi.

Sebarang harapan terhadap pasukan bimbingan Erik Ten Hag untuk meneruskan momentum selepas kemenangan pertengahan minggu ini ke atas Chelsea tidak menjadi kenyataan.

Mereka dikalahkan oleh Bournemouth yang mencatatkan kemenangan pertama di tempat lawan kepada hasil jaringan Dominic Solanke, Philip Billing dan Marcos Senesi.

United kekal di tangga keenam tetapi mereka kini ketinggalan 10 mata di belakang Liverpool selepas kekalahan keempat di tempat sendiri dalam saingan liga musim ini.

Selepas perlawanan Liga Juara-Juara yang wajib dimenangi menentang Bayern Munich, United akan bertandang ke Liverpool hujung minggu depan.

“Sudah tentu, saya marah dan kecewa,” kata Ten Hag.

“Saya menjangkakan sesuatu yang berbeza, saya harap sebelum perlawanan anda boleh membina daripada prestasi dan keputusan daripada Chelsea, jadi ia sangat mengecewakan, cara kami memulakan permainan.

sumber:- HM

“Selepas 2-0, kami mengalami tekanan jadi kami perlu melakukan perkara yang lebih baik.”