sukan

Komen Akhyar aski pertama selepas insiden

Pemain Terengganu, Akhyar Rashid, sedia kembali memperkuatkan skuad Peteh dan mahu melupakan insiden yang berlaku terhadap dirinya.

Susulan insiden yang menimpa pemain sayap Terengganu minggu lalu apabila dia disamun oleh individu tidak dikenali sehingga mengakibatkan kecederaan dan kerugian lebih daripada RM4,800.

Menurut pemain berusia 25 tahun itu, dia berada di tahap yang baik dan sudah bersiap sedia untuk beraksi menetang Penang Ahad ini.Akhyar turut berterima kasih kepada pihak yang mendoakan kesihatannya.

Sabtu lalu, Terangganu berjaya menundukkan Perak (3-1) walaupun dengan ketiadaan tonggak utama pasukan itu.Kini, dia mahu melupakan insiden hitam itu dan segera turun ke padang untuk melakukan sesi latihan bersama pasukan.

sumber:- SA

“Saya sekarang dah okay dan berada dalam keadaan baik.”Saya harap dapat memberikan yang terbaik di perlawanan nanti,” katanya.
Mungkinkah kehadiran Akhyar Rashid akan terus memperkuatkan ‘The Turtles’ untuk merobek gawang gol pasukan Penang? Mari kita nantikan 19 Mei ini.