sukan

Liridon Krasniqi beri sepatah dua kata kepada Natxo Insa

Pemain naturalisasi negara, Liridon Krasniqi menyuntik semangat pemain tengah Harimau Malaya, Natxo Insa menjelang aksi terakhir skuad negara di pentas Piala Asia 2023 menentang Korea Selatan, Khamis ini.

Insa menjadi sasaran utama kritikan penyokong selepas Harimau Malaya tewas 0-1 kepada Bahrain dalam aksi kedua Kumpulan E, Sabtu lalu dan sah tersingkir dari persaingan merebut tiket ke pusingan 16 terakhir.

Krasniqi menerusi laman Instagram miliknya bagaimanapun tampil mempertahankan Insa sambil menyifatkan pemain berusia 38 tahun itu sebagai idola.

“Idola dalam setiap aspek. kami pemain bola sepak dan negara boleh berbangga kerana mempunyai pemain dan orang yang hebat di sekeliling kami. Anda adalah yang terbaik Hermano,” tulisnya.

Insa yang juga pemain paling berusia dalam skuad Harimau Malaya ketika ini masuk menggantikan Syamer Kutty Abba pada babak kedua ketika menentang Bahrain.

Related Post

Bagaimanapun, penyokong Harimau Malaya dilihat kurang berpuas hati dengan persembahannya dengan ada yang menganggap dia gagal memberi impak seperti yang dilakukan Syamer sepanjang babak pertama.

Selain Insa, beberapa pemain Harimau Malaya yang lain turut tidak terkecuali menjadi bahan kritikan peminat di media sosial selepas skuad negara sah tersingkir dari Piala Asia yang sedang berlangsung di Qatar.

sumber:- BH

Skuad negera akan mengharungi aksi terakhir menentang Korea Selatan di Stadium Al Janoub selepas tewas kepada Jordan dan Bahrain dalam dua perlawanan sebelum ini.