sukan

“Tolonglah break ” — TMJ

Pemilik kelab Johor Darul Ta’zim (JDT) Tunku Ismail Sultan Ibrahim, terbuka melihat pasukan lain memecahkan rekod yang telah mereka pegang ketika ini.

JDT melengkapkan ‘quadruple’ berganda apabila menjulang Piala Malaysia mengatasi Terengganu awal bulan ini.Menjuarai empat gelaran dalam tempoh dua musim berturut-turut merupakan sesuatu yang tidak pernah dicapai mana-mana pasukan.

Menerusi akaun instagram, baginda, berkata, “Tolonglah break rekod ini. Presiden FAM orang Selangor, Exco majoriti termasuk Datuk Shahril orang Selangor dan dalam FAS, Head of Referee Dato Sundra orang Selangor. Raja muda Selangor 45 juta setahun. Kerajaan bantu dan lapan tahun masih tiada piala.

Related Post

“Qualified Asia tournament pun kerana JDT menang semua Piala. Kalau tak, tak merasa. Jadi nasihat saya, kepada yang ada ada, fokus kepada kelab sendiri dan cukup cukuplah nak perbandingan, tuduh sini sana tak berhenti henti.

sumber:- SA

“Kami dah terlampau jauh dengan rekod-rekod yang kami pecahkan dan mencipta rekod yang baru. Ingatlah wahai sahabatku, Allah sentiasaa membantu dan berkati orang atau pihak yang benar. Rezeki yang dikurniakan ini bukan secara kebetulan tetapi telah dirancang oleh Yang Maha Esa. When you have good intention, you are always Blessed.”